Wij zijn op zoek naar versterking voor onze afdeling Hypotheken! Om precies te zijn naar een nieuwe collega voor onze binnendienst. Ligt je interesse in de financiële dienstverlening, ben je goed in meerdere ballen tegelijk in de lucht houden en houd je van persoonlijk contact met klanten en andere betrokken partijen? Neem dan contact met ons op!

Functieomschrijving
Als Medewerker Binnendienst houd je je bezig met de zelfstandige afhandeling van dossiers op het gebied van hypotheken en (levens)verzekeringen. Je hebt daarbij contact met klanten, banken/verzekeraars, notarissen en andere partijen betrokken bij de afwikkeling van een hypotheek- of verzekeringsdossier. Je bent daarbij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Verder draag je zorg voor het administratief vastleggen van klantgegevens in ons CRM systeem, en verricht je beheertaken zoals het beantwoorden van allerlei vragen van klanten.

Het betreft een functie voor 28-32 uur per week per 1 december 2020 (of wanneer mogelijk). Wij bieden een afwisselende, uitdagende functie in een professioneel, collegiaal en jong team met volop uitdagingen.

Jouw profiel
Je hebt een MBO of HBO werk- en denkniveau en een servicegerichte en resultaatgerichte instelling. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je leert nieuwe (digitale) systemen snel kennen en bent in staat om zelfstandig te werken. Je hanteert een nauwkeurige en gestructureerde werkwijze. Ervaring binnen de financiële sector is een absolute pre, net als het bezit van relevante WFT diploma’s (Basis/Hypothecair krediet/Vermogen).

Interesse?
Stuur je sollicitatie per e-mail naar s.koehorst@mjfp.nl voorzien van je CV en motivatie. Wil je eerst meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Suzanne Koehorst.